Gyakori kérdések

Mennyi időt kell várni légpárnás borítékjaimra?

A raktáron lévő termékeknél munkanapokon 15 óráig ledott rendelését másnap a logisztikai partnerünk kiszállítja Önnek.

Előfordulhat, hogy Önnek ennél is sürgősebb a légpárnás boríték, és nem tud személyesen érte jönni, ezért akár 1- 4 óra alatt is elküldjük Önnek Budapesten rendelését! (kicsit magasabb szállítási költségért, melyről a +36 1 260 71 44 -es telefonszámunkon kaphat tájékoztatást.)

Személyes átvétel lehetséges?

Igen, telephelyünkön munkanapokon 8-17 óra között személyesen is átvehetőek a webshopban megrendelt termékek.

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 111-113. 20-as ép.

Telefon:  +36 1 260 71 44

e-mail: ugyfelszolgalat@buborekosboritek.hu

Nyitva tartás: Hétfőtől  - Péntekig: 8-17 óráig.

Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?

Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.

  • Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
  • Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
  • Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
  • A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
  • A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.
  •  
  •  

 

Miért érdemes a buborekosboritek.hu-n vásárolnom?

Azért, mert a buborekosboritek.hu webshopban feltöltött termékeket folyamatosan raktáron tartjuk.

Azért, mert szuper árakat talál webshopunkban!

Azért, mert felkészült kollégáink igyekeznek segíteni Önt.

Azért, mert mi figyelembe vesszük igényeit, ezért telefonon is leadhatja rendelését!

Azért, mert többféle fizetési mód közül  is választhat!

Azért, mert a termékek személyesen átvehetők, vagy másnapra Önnél lehetnek!

 

Mennyire kedvezőek ezeknek a légpárnás borítékoknak az árai más nagykereskedőkhöz képest?

Ezen az áron aligha fog találni máshol ilyen légpárnás borítékokat!

Kérhetem a számlát más névre?

Igen, ebben az esetben küldje el az új számlázási címet a ugyfelszolgalat@buborekosboritek.hu e-mail címre.

Rendelhetek e-mailben vagy telefonon is?

Igen, telefonon a +36 1  260 71 44 –es telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@buborekosboritek.hu e-mail címen is fleadhatja rendelését!

Mennyi a szállítási költség?

A legkevesebb szállítási költség 1550 Ft+áfa. Amikor megadja a szállítási címet a rendszer automatikusan kiszámolja Önnek a szállítási költséget.

Tudok - e módosítani a rendelésemen?

Igen, amennyiben még nem adtuk át a logisztikai partnerünknek.

Természetesen azután is van lehetősége módosítani a rendelésén, ám ebben az esetben a korábbi rendelésének visszaküldési költsége Önt fogja terhelni.

 

Kivel lépek kapcsolatba, ki tud Nekem segíteni?

Igyekeztünk a buborekosboritek.hu webshopunkat a lehető legáttekinthetőbbé tenni.

Azonban előfordulhat, hogy valamit mégsem talál, vagy felmerül valamilyen kérdése, amire szeretne választ kapni.

Ez esetben ne habozzon, hívja nyugodtan ügyfélszolgálatunkat a 260-71-44-es telefonszámon vagy írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@buborekosboritek címre!

 

Szállítás

Csomagküldés 1 munkanapon belül a Sprinter futárszolgálattal:

 

Minden munkanapon 15 óráig leadott rendelését a következő munkanapon a Sprinter futárszolgálat a megadott címre kiszállítja. A kiszállítás Magyarország teljes területére vonatkozik. Teljesen mindegy, hogy Budapest vagy vidék, a legnagyobb várostól a legkisebb településig házhoz visszük csomagját.

 

Igyekszünk a csomagolási-és szállítási költségeket a minimálisra szorítani, éppen ezért a Sprinter futárszolgálattal szállítunk ki! Miért? Azért, mert gyorsak, megbízhatóak, és mert garanciát vállalnak az általuk kiszállított csomagokra.

 

A megrendelt terméket sajnos, csak egyszer áll módunkban kiküldeni. Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte”, vagy „nincs pénze kifizetni”jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon. A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy az ügyfélszolgálatunk fel tudja venni Önnel a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg!

 

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunknak a problémát szallitas@buborekosboritek.hu, +36-1/ 265-06-92, 260-71-44. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot újraküldjük.

Megrendelés menete

A könnyű keresés és vásárlás érdekében a borítékok név szerint, ár szerint, méret szerint és szín szerint sorba rendezhetők. Amennyiben mégsem találja meg a webáruházban ezen rendezésben az áhított terméket, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 2650692-es telefonszámon vagy a domypack@domypack.hu e-mail címen várjuk megkeresését, ahol szakképzett kollégáink örömmel nyújtanak Önnek segítséget.

 

A rendelés pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne!

 

A megrendelni kívánt terméket egy kattintással a kosárba teheti, ahol később még változtathat a darabszámon.

 

Bejelentkezés, ill. regisztráció után Önnek semmi dolga, ha a kiszállítást választotta és munkanapon 15 óra előtt leadta megrendelését, úgy a futár másnap kiszállítja az Ön által kiválasztott termékeket.

 

Amennyiben Ön gyakorlott vásárlója webáruházunknak, abban az esetben választhatja a gyors termékrendelés menüt, ahol a termékek mellé csak beírja a rendelni kívánt mennyiséget, kiválasztja az Önnek kedvező fizetési módot és kész!

Fizetési módok

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat, válassza azt, amelyik Önnek a legkényelmesebb!

Fizethet:

  • bankkártyával UniCredit bankkon keresztül (hamarosan!)
  • utánvéttel a futárnak az áru átvételekor
  • személyesen cégünk telephelyén
  • előreutalással díjbekérőnk alapján, amit e-mailben megküldünk.
  • banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után (az áru ellenértékének beérkezését követően küldjük ki a terméket)
Bankkártyás fizetés feltételei, folyamata
Megrendelés lemondásának módja és feltételei
Reklamáció módja és feltételei

0 TERMÉK

A kosár üres

Segítségre van szüksége?

A kérdés azt vizsgálja, hogy valós látogató, vagy robot szeretné az űrlapot beküldeni.
Kép CAPTCHA
Be kell írni a képen látható karaktereket.

KAPCSOLAT

Cím: 1117 Budapest,

térkép

Budafoki út 111-113. 20-as ép.

Tel.:
06 1 262 99 35
Fax: 06 1 262 9935