Hogyan tudom kicserélni, ha valami nem jó?

Bár folyamatosan ügyfeleink elégedettségéért dolgozunk, mégis előfordulhat, hogy Ön reklamációt vagy árut szeretne visszaküldeni nekünk.

  • Ebben az esetben az alábbiakat kérjük Öntől:
  • Mielőtt elkezdené használni a terméket, hasonlítsa össze megrendelését a leszállított áruval!
  • Ahogy megkapta a csomagját azonnal ellenőrizze a mennyiségét és a tartalmát. Hiány esetén 5 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot.
  • Visszáru vagy termékcsere lebonyolítása: A gyors és problémamentes ügyintézés érdekében csomagolja vissza a terméket.
  • A számlát/szállítólevelet tegye bele a csomagba.
  • A még nem használt terméket csak sérülésmentes, eredeti csomagolásában áll módunkban visszavenni.
Jelentkezz be, és tedd fel kérdéseidet termékünkkel kapcsolatban!
Copyright © 2012-2022 Fokozzuk az izgalmat! Légpárnás Boríték 16 Ft? A többi olcsóbb! - DomyPack&Press Kft. (+36) 1 262 99 35